كشتي آراي اعلام كرد: بانك مركزي عامل اصلي‌گراني سكه !
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان
مالیات بر ارزش افزوده 4 درصدی، باعث این افزايش بي سابقه قیمت سكه شده است!.

محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر از اجرای دستورالعمل جدید بانک مرکزی مبنی بر اعمال 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده از امروز یکشنبه در کشور خبر داد و گفت: این موضوع باعث افزایش قیمت انواع سکه شده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تاکید بر اینکه اجرای این قانون باعث افزایش یکباره 18هزار تومانی قیمت سکه تمام بهار آزادی از امروز شده است، اظهار داشت: این افزایش قیمت در انواع دیگر سکه نیز به مقياس كمتري اتفاق افتاده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: البته رقم افزایش 18 هزار تومان ثابت نخواهد ماند و با کم و زیاد شدن قیمت طلا در بازارهای جهانی در نوسان خواهد بود!.

وی با بیان اینکه مالیات برارزش افزوده سکه و طلا تنها یک بار اخذ می شود، افزود: این مالیات در زمان خرید سکه از سوی فروشنده اخذ می شود.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با  تاکید بر اینکه در زمان فروش سکه مالیاتی کسر نخواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به این امر نگرانی از سوی مردم نباید وجود داشته باشد!.

وی به تعطیلی بازارهای جهانی طلا طی روز جاری اشاره و عنوان کرد: دلیل افزایش قیمت سکه در بازار داخلی، اعمال نرخ مالیات بر ارزش افزوده است.

پیش از این نیز علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از توافق این سازمان و بانک مرکزی برای اخذ مالیات بر ارزش افزوده سکه در زمان فروش خبر داده بود.

منبع: jamejamonline.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 306
بازدید دیروز : 788
بازدید هفته : 1709
بازدید ماه : 4128
بازدید کل : 210427
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1